Foreningen

FORENINGEN

Vil du være medhjælper på Sølund Musik-Festival, skal du samtidig være medlem af foreningen Sølund Musik-Festival. Medlemskabet giver dig stemmeret på årets generalforsamling og mulighed for at stille op til Sølund Musik-Festivals bestyrelse. Det koster 100 kr. om året.

GENERALFORSAMLING

Foreningen Sølund Musik-Festival afholder én gang årlig ordinær generalforsamling.  Dagsorden ifølge vedtægter; punkt til dagsorden, ændring af vedtægter mv., skal være bestyrelsen i hænde senest 14 dage før generalforsamlingen. Du kan sende en mail til festival@solundfestivalen.dk

Foreningen afholder typsik generalforsamling i slutningen.

SÅDAN BLIVER DU MEDLEN

Du kan ikke blive medlem i foreningen før du har et job på festivalen. Du kan finde ledige tjanser her. Hvis ikke der er noget, som falder i din smag, så kan du enten oprette dig på vores interesseliste her. Når du skriver dig på vores interesseliste, så godkender du samtidigt, at vi må gemme dine oplysninger. Du er altid velkommen til at sende en mail til medarbejder@solundfestivalen.dk.

FORNY DIT MEDLEMSKAB

Det koster 100 kr. årligt at være en del af foreningen Sølund Musik-Festival. Du betaler dig medlemskab på vores medhjælpersystem FRITS.

Er du i tvivl om noget?  Spørg på mail denne mail: medarbejder@solundfestivalen.dk

VEDTÆGTER

Læs vedtægter for foreningen Sølund Musik-Festival.

MEDHJÆLPERFEST

Hvert år i oktober fejre afholder vi medhjælperfesten. Arrangementet er altid den første fredag i oktober, og i 2023 vil det være d. 6. oktober.
Tilmeldingen starter i starten af september, og meldes ud på vores Facebookside og i et nyhedsbrev.

Er du i tvivl? Send en mail til medarbejder@solundfestivalen.dk

BLIV MEDHJÆLPER

Vil du være en af vores nye medhjælpere? Er du klar til en sjov og anderledes oplevelse? Og vil du beriges med oceaner af kærlighed og nye venskaber? – Så læs mere her.